среда, 17. фебруар 2016.

Zamalo pa savršen hrono kapkejk




Zamalo pa savršen kolačić za nas slatkoljupce. Zapravo može i biti ako čete ga konzumirati bez slatke pavlake, npr sa čokoladnom glazurom bez ulja.. Ovaj kolač sam pravila dok sam bila u hrono restrikciji. Pa, malo vrdanja nije na odmet kada padne šećer a želja za slatkim postane nepodnošljiva. Taj "izlet" u grešno  nije primetio moj organizam, tako da sam se posle mesec dana slatkog posta okuražila da slatkiše na mala vrata uvedem u svoj jelovnik (naravno od 16-18h) jednom ili dva puta nedeljno. Naravno kretanje i moja šetnja u proseku 5 km dnevno sagorevala je te kalorije a ja sam i dalje mršavila.




Recept za ovaj kolač našla sam na netu i bila oduševljena jer nema ni gram šećera. U original recept se stavlja i bobičasto voće s tim što se voće dodaje nakon 15-ak minuta pečenja da ne bi palo na dno i činilo testo gnjecavim.

Potrebno:

3 belanca
3 šoljice ovsenog brašna
2 šoljice mlevenog rogača
1/2 šoljice ulja (maslinovo ili kokosovo)
2-3 šoljice mineralne vode
1 kesica praška za pecivo

Priprema:

Uključiti rernu na 180C.
Umutiti belanca u sneg pa postepeno dodati rogač.  Mutiti i dalje. Kad smesa postane ujednačena dodati vodu i brašno, pa ulje i prašak za pecivo.
Ulijte smesu u nakvašene i ocedjene silkonske modle i pecite oko 35 minuta. Pečen je kad je kolač mek, a prst ne upada u testo.

Ohladiti.

Ganaš:

200ml slatke pavlake (nezasladjene)
100 gr. čokolade za kuvanje
25 gr. maslaca

Čokoladu izlomiti a slatku pavlaku dovesti do vrenja. Preliti izlomljenu čokoladu, dodati maslac pa mešati dok se u potpunosti ne otopi. Ohladiti pa umutiti mikserom u penast krem.
Fil staviti u špric kesu i ukrasiti kolačiće. Ja sam odozgo posula sa malo kokosa.






Prijatno!