уторак, 27. децембар 2016.

Posne tufahije iz rerne


Jedan lep recept. Brzo, lepo, zasitno. Naravno, ove jabuke uvek možete poslužiti uz dodatak šlaga, slatke pavlake, otopljene čokolade. Ili, ako ih servirate tople, uz dodatak kugle sladoleda.. Ko kako voli. Ja volim tufahije spremljene na ovaj način, posne, uz dodatak posnog pudinga od vanile.





Potrebno:

12 manjih jabuka (kao Petrovače)
50 gr. pečenih lešnika ili oraha
50 gr. brusnica
50 gr. suvog groždja
sok 1 pomorandže
sok 1/2 limuna
1 k.k cimeta

neobavezan dodatak - puding:

1/2 litre vode
3 kašike šećera
1 puding vanila

Priprema: 

Iscediti sok jedne pomorandže i 1/2 limuna. U soku potopiti brusnice i suvo groždje i ostaviti  sa strane da omekšaju. Za to vreme dobro oprati jabuke, prosušiti, koru ne ljuštiti. Izdubiti pažljivo sredinu, odvojiti nejestiv deo. Ostatak iseckajte sitno.
Lešnike (orahe) iseckati ili samleti. Dodati 1 kafenu kašičicu cimeta, iseckanu sredinu jabuka i na kraju brusnice i suvo groždje sve zajedno sa sokom u kome su odležale.




Uključiti rernu na 180C.

U  odgovorajući pleh staviti papir za pečenje i poredjati napunjene jabuke. Peći u rerni 15min. Izvaditi, pa preko staviti moje gore navedene predloge. Pustite mašti na volju, ako možete :). 

Ja sam dodatno skuvala puding na vodi. Napunjene jabuke  stavila sam u papirne korpice odgovarajuće veličine i poredjala  u kalup za mafine, Odozgo sipala  po jednu kašiku pudinga 
i dekorisala sa ostatkom suvog voća i lešnika. Rerna 15 min na 180C.





Uživati, prijatno!




.